sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Askelia ja painoa

Hei taas ja hauskaa viikonloppua :) Itselläni on tänään vapaata, eilen olin töissä. Puhelimessani oleva "automaattinen" askelten laskuri kertoo, että talsin päivittäin yli 10 000 askelta. Eilen yli 22 000... eli ihan hyvin. Ja jatkuvastihan puhelin ei kanssani kulje, kuten aktiivisuusranneke (jota en aio hankkia koska koen sen itselleni turhaksi). Jopa lepopäivänäni askelia kertyy herkästi 13 000 :D Hauska vehe tuo nykyajan puhelin.

Halusin tällä viikolla käydä vaa´alla katsomatta itse lukua. Mieheni hoito painon katsomisen :D Sanoin etten halua tietää painoani, mutta kuitenkin haluan. Kultani sanoi minun painavan saman verran kuin ennenkin. Ahdistuin ajatuksesta jos painankin yli 70 kg. Kulta rauhoitteli ja sanoi minun painavan yli 60 kg mutta alle 68 kg. Se riitti minulle :)

Viljoja en ole syönyt moneen kuukauteen ollenkaan (en edes makeisten yhteydessä). Herkkuna on ollut jäätelö ja suklaan, joita olen syönyt ainoastaan viikonloppuna. Hyvin on toiminut moinen järjestely! :) Melko hyvin on asiat, ahdistustakaan ei pahemmin ole vaikka ajoittain ruoka käväisee mielenpäällä ja tuntuu että syön liikaa. Miten kauhea se tunne onkaan kun on nälkä mutta kun syö, tuntuu ettei saisi syödä... vaikeaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita! :)