maanantai 9. helmikuuta 2015

Blogin paluu

Ajattelin nyt vielä yrittää. En meinaa jaksaa kirjoittaa enkä kertoa mitään. En oikeastaan haluakaan mutta kuitenkin niin palavasti haluan. Ponnistelin kovasti että sain blogin palautettua... tekstiä ei vielä paljoa heru. Kuitenkin elossa ollaan ja elämässä menee kokonaisuudessaan hyvin. Tänään töiden sijasta on vuorossa lääkärikäynti ja lepäilyä. Olen kipeä. En tiedä onko enemmän psyykkistä vai fyysistä :D Säälittää lääkärin puolesta sillä en jaksaisi kertoa mitään...enkö saisi määrätä itselleni sairaslomaa kun kerta terveydenhoitajana tasan tiedän mikä minulla on? En tietenkään mutta mukavahan se olisi.

Olen onnellinen ja iloinen uudessa kodissamme. En ole täällä kertaakaan hypännyt vaa'alle! Ei välttämättä hirveen hyvä juttu, sillä olen saattanut paisua yli äyräiden. Pursua pitkin kotiamme, sohvan taakse ja parvekkeelle. Kaikkine makkaroineni ja salaatinlehtineni :D Joo...taidan kylvää tähän juttuun nyt epäilyksen siemenen.

4 kommenttia:

  1. Ihanaa kuulla sinusta taas! Olen miettinytkin, että mitä sinulle mahtaa kuulua. Kirjoittelet, kun sille tuntuu. Fiiliksen mukaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 kiva taas aloittaa kirjoittelemaan vaikka tekstiä voi vielä harvakseltaan irrota :) Ja elossa ollaan :D <3

      Poista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita! :)